Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Ievoli, C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
As for other food products wine is characterized by so called intrinsic attributes, relating to taste, color, aroma, and extrinsic attributes such as labeling information, price, region of origin, brand, packaging. The purchase decision is, therefore
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3730::b23612d21c626bf6c4cfce0cdad12f26
http://hdl.handle.net/11588/481227
http://hdl.handle.net/11588/481227
Recent approaches about food quality have stressed the social processes by which “quality conventions” prevailing on the market are achieved. The present work investigates these conventions on the supply side, focusing on the “styles” charact
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3658::832e15edadd82651f67e5edd11e507c9
http://hdl.handle.net/10447/17783
http://hdl.handle.net/10447/17783
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.