Zobrazeno 1 - 10
of 755
pro vyhledávání: '"Identity renegotiation"'
Publikováno v:
London Review of Education, Vol 22, Iss 1 (2024)
In recent years, higher education has encountered a steep rise in the employment of postgraduate teaching assistants. While this has provided professional development opportunities to doctoral candidates, conflict around the perception of these early
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/42f0040dc4ef46208260ed513a221425
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Padavic, Irene
Publikováno v:
Symbolic Interaction, 2005 Feb . 28(1), 111-134.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/si.2005.28.1.111
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Handbook of Musical Identities, 2017.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199679485.003.0023
Autor:
Katie Strong, Barbara B. Shadden
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups. 5:371-383
Purpose This clinical focus article provides an overview of the relationship between narrative, identity, and social co-construction for persons with aphasia and of narrative treatment approaches targeting identity renegotiation. The intent is to pro
Autor:
Marie-Christine Michaud
Publikováno v:
Diasporas: Circulations, Migrations, Histoire, Vol 19, Pp 41-51 (2011)
The experience of Italians in the United States should not be viewed in terms of rupture with Italian life but rather in a perspective of continuity even if the American environment influenced the immigrants’ lifestyle. The interaction between thei
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ffe1508c9f84faf9f027c75a3110c4a
Autor:
Strong, Katie A., Shadden, Barbara B.
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups; April 2020, Vol. 5 Issue: 2 p371-383, 13p
This qualitative longitudinal study explored three engineering instructors' professional agency in implementing project-based learning (PBL), including multiple sets of data (18 interviews, observations, and written reflections spanning three semeste
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1664::dd187ccd19d27182b076483368262dda
https://hdl.handle.net/10576/39120
https://hdl.handle.net/10576/39120