Zobrazeno 1 - 10
of 162
pro vyhledávání: '"Identity centrality"'
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2023, Vol. 33, Issue 1, pp. 14-42.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-10-2022-4177
Autor:
Rhiannon M. Mesler, Katharine Howie, Jennifer Chernishenko, Mingnan Nancy Shen, Jessica Vredenburg
Publikováno v:
Acta Psychologica, Vol 244, Iss , Pp 104140- (2024)
Augmented by the rise of social media, contemporary culture has increasingly witnessed the phenomenon of “cancellation” – that is, a brand's swift and public fall from grace, catalyzed through digital platforms like Twitter and, in turn, tradit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c5c16b576774484aef80ebbd815e36f
Publikováno v:
Kelaniya Journal of Management, Vol 12, Iss 2, Pp 95-117 (2023)
This study investigates the moderating impact of work values of Millennials on their organizational engagement from a social identity perspective. Organizational engagement which is conceptualized as a dimension of engagement has been rather overlook
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f71017e6d1a0400c813adfc5838b57f7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2022, Vol. 56, Issue 2, pp. 500-531.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-06-2020-0431
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chun Tao, Kimberly A. Scott
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
African American adolescents have become more active users of digital media, which may increasingly expose them to direct online discrimination based on their racial and gender identities. Despite well-documented impacts of offline discrimination, ou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/139d9e1cfde74f188a8b01c5316557d8
Autor:
Neil Van Leeuwen
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53dc19b5d7ba4e148c8183da7c2f5a7e
Publikováno v:
Ho Chi Minh City Open University Journal of Science - Economics and Business Administration, Vol 10, Iss 1, Pp 101-119 (2020)
Entrepreneurial passion is the key to starting a business. Passion motivates desire so that entrepreneurs strive to achieve success. Passion is not only the experience of intense emotions but also a part of identity centrality. On the other hand, an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb24c965b75f482ab626e7d1d647c5d1