Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Identifying Variables"'
Publikováno v:
Forum: Qualitative Social Research, Vol 24, Iss 2 (2023)
There is a growing trend in social science research to share qualitative data in a repository for others to access. However, some researchers are reticent to share qualitative data. One major concern is how to de-identify qualitative data while maint
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d047322862ef468a8b36d1f16cd5a5de
Publikováno v:
Forum Qualitative Sozialforschung / Forum: Qualitative Social Research, 24, 2
There is a growing trend in social science research to share qualitative data in a repository for others to access. However, some researchers are reticent to share qualitative data. One major concern is how to de-identify qualitative data while maint
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/89312
Publikováno v:
鳥取大学附属中学校研究紀要. 2023, 54, 73-77.
探究の過程で仮説の設定場面は,その後の探究活動へとつながる重要な過程である。しかし,仮説は意味が多様であったり,生徒のもつ仮説と予想の区別があいまいであると指摘された
Publikováno v:
鳥取大学附属中学校研究紀要. 54:73-77
探究の過程で仮説の設定場面は,その後の探究活動へとつながる重要な過程である。しかし,仮説は意味が多様であったり,生徒のもつ仮説と予想の区別があいまいであると指摘された
Autor:
Gonca Harman, Aytekin Çökelez
Publikováno v:
Volume: 32, Issue: 1 93-119
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bu araştırmada lamba parlaklığını etkileyendeğişkenler ile değişkenleri belirlemenin öğretiminde analoji kullanımınınöğrenme ve kavram yanılgılarının giderilmesi üzerindeki etkisi incelenmiştir.Araştırmaya ortaokul beşinci s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::52e4ba132eefa5d79e3c7a6e1b17cc3d
http://hdl.handle.net/11452/13208
http://hdl.handle.net/11452/13208
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.