Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Ibro, Germaine"'
Publikováno v:
Journal of Agriculture and Food Research, Vol 14, Iss , Pp 100897- (2023)
Most people in Niger still rely heavily on agriculture as a source of income. However, low productivity, climate change, soil infertility, pests, and diseases are challenges faced by this sector. As a result, the nation suffers from a severe problem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/276f428a67b94388b0234fe670e99fd4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Biological and Chemical Sciences; Vol. 16 No. 5 (2022); 2070-2087
Au Niger, la malnutrition était plus préoccupante en milieu rural. Bien que la culture du Moringa soit répandue, les perceptions et les utilisations des feuilles de Moringa oleifera par les populations locales étaient méconnues. L’objectif de
Autor:
Ibro, Germaine, Sorgho, Marie Claire, Idris, Amina Aminu, Moussa, Bokar, Baributsa, Dieudonné, Lowenberg-DeBoer, J.
Publikováno v:
In Journal of Stored Products Research July 2014 58:87-96
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Session ID 4788, Paper# 18366
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6f9fa01e822d008d9243e2f6968ef83b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AIMS Agriculture & Food; 2022, Vol. 7 Issue 3, p704-720, 17p
Autor:
Otoo, Miriam1 (AUTHOR) m.otoo@cgiar.org, Ibro, Germaine2 (AUTHOR), Fulton, Joan3 (AUTHOR), Lowenberg-Deboer, James3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of African Business. 2012, Vol. 13 Issue 1, p16-28. 13p. 7 Charts, 6 Graphs.
The objective of this paper is to assess the potential demand for a new value-added cowpea product – cowpea flour for purchase by women street food vendors. We use a non-hypothetical real purchase decision mechanism that involves real purchase exch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::db6c6ce4477816371fb799b45ba190b6
http://purl.umn.edu/61434
http://purl.umn.edu/61434