Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Iaia M."'
Autor:
Tosi, G, Giaquinto, F, Chiarello, Y, Iaia, M, Macchitella, L, Nigro, S, Rizzi, E, Spinosa, V, Urso, D, Logroscino, G, Angelelli, P, Romano, D
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::ec4f82afedf02adce7a3f732ae6e4ca6
https://hdl.handle.net/10281/421865
https://hdl.handle.net/10281/421865
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
La diagnosi di disturbi specifici dell’apprendimento in bambini che apprendono l’italiano come seconda lingua (L2) mediante test standardizzati per bambini madrelingua italiana aumenta il rischio di falsi positivi. Un’alternativa è disporre di
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::63d003cbd5e58d328669b3c0a3ccf39e
http://hdl.handle.net/10807/167036
http://hdl.handle.net/10807/167036
Autor:
Salmaso, N., Bresciani, M., Buzzi, F., Ciampittiello, M., Leoni, B., Piscia, R., Rogora, M., Austoni, M., Beltrami, M., Bertoni, R., Boggero, A., Boscaini, A., Brivio, P.A., Callieri, C., Cerutti, I., Cappelletti, C., Carrara, P., Cerasino, L., Ciutti, F., Corno, G., Crippa, E., Di Cesare, A., Dresti, C., Eckert, E., Foglini, C., Fontaneto, D., Galafassi, S., Giacomotti, P., Giardino, C., Guilizzoni, P., Iaia, M., Lami, A., Lella, S., Manca, D., Manca, M., Marchetto, A., Mosello, R., Musanti, M., Nava, V., Oggioni, A., Orrù, A., Patelli, M., Riccardi, N., Saidi, H., Sala, P., Soler, V., Tartari, G.A., Tolotti, M., Volta, P., Zaupa, S.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3669::b9be48689e12fcdf79553c95574c594c
http://hdl.handle.net/10449/71674
http://hdl.handle.net/10449/71674
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.