Zobrazeno 1 - 10
of 1 343
pro vyhledávání: '"ITS-G5"'
This study aims to investigate the variability of exposure levels among road users generated in a realistic urban scenario by Vehicle-to-Vehicle (V2V) and Vehicle-to-Infrastructure (V2I) communication technologies operating at 5.9 GHz. The exposure l
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.05193
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Duarte Dias, Rodrigo Rosmaninho, Andreia Figueiredo, Pedro Almeida, Miguel Luís, Pedro Rito, Duarte Raposo, Susana Sargento
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 52, Iss , Pp 109846- (2024)
Connecting vehicles to the Internet is an emerging challenge of wireless networks. There are two competing methods for achieving this. First, the wireless local area network (WLAN) approach is based on the IEEE 802.11p standard (in its European versi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db445a466e1f4fa0a1776e800165f987
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 30783-30795 (2023)
Vehicle-to-X communication enables vehicles and other road users to exchange information in order to increase traffic efficiency and safety. All participants build a decentralized ad hoc network that can operate without the need for additional commun
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fd7a05622b4244a48fa96a49bc1bac97
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 51419-51430 (2024)
This study aims to investigate the variability of exposure levels among road users generated in a realistic urban scenario by Vehicle-to-Vehicle (V2V) and Vehicle-to-Infrastructure (V2I) communication technologies operating at 5.9 GHz. The exposure l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8396f9c54ed047cca40900f513d36cc3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Transportation Research Procedia 2023 72:3228-3235