Zobrazeno 1 - 10
of 34 206
pro vyhledávání: '"ISLAMIC BANK"'
Publikováno v:
Bahrain Islamic Bank B.S.C. MarketLine Company Profile. 10/26/2024, p1-16. 16p.
Autor:
Santoso, Suryo Budi1 suryobs@gmail.com, Astuti, Herni Justiana2 herni99@gmail.com
Publikováno v:
International Journal of Professional Business Review (JPBReview). 2023, Vol. 8 Issue 10, p1-22. 22p.
Autor:
Widarjono, Agus1 (AUTHOR) agus.widarjono@uii.ac.id, Suseno, Priyonggo2 (AUTHOR), Utami Rika Safitri, Devi2 (AUTHOR), Yaseen, Atif2 (AUTHOR), Azra, Kurniawan2 (AUTHOR), Nur Hidayah, Irma2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cogent Business & Management. Dec2023, Vol. 10 Issue 2, p1-17. 17p.
Publikováno v:
Bahrain Islamic Bank B.S.C. MarketLine Company Profile. 11/2/2023, p1-18. 18p.
Autor:
بكوش شيماء1 bekkouche.chaima@univ-tissemsilt.dz, بوادو فاطيمة2 fatima.bouadou@univ-tissemsilt.dz
Publikováno v:
Beam Journal of Economic Studies. 2024, Vol. 8 Issue 2, p177-193. 17p.
Publikováno v:
Jurnal Perbankan Syariah, Vol 5, Iss 2, Pp 265-285 (2024)
The present study aims to analyze the effects of digital marketing and Electronic Word of Mouth (E-WOM) on brand image, then examine the effects of digital marketing and Electronic Word of Mouth on the decision to be an Islamic bank customer and anal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f0798d054f74867b44757230abfe6e7
Publikováno v:
Dubai Islamic Bank P.J.S.C. SWOT Analysis. 10/21/2024, p1-7. 7p.
Autor:
Sofyani, Hafiez, Darma, Emile Satia
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2024, Vol. 15, Issue 6, pp. 1479-1497.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-07-2023-0220
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Christiyanto, Wenda Wahyu1,2 wenda.christiyanto@upi.edu, Gaffar, Vanessa1, Monoarfa, Hilda1, Andriana, Denny1, Soegoto, Eddy Soeryanto3
Publikováno v:
Journal of Eastern European & Central Asian Research. 2023, Vol. 10 Issue 4, p589-598. 10p.