Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"ISHIHARA, MASAKAZU"'
Autor:
Ishihara, Masakazu1 (AUTHOR) mi25@stern.nyu.edu, Kwon, Minjung2 (AUTHOR), Mizuno, Makoto3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. Nov2023, Vol. 51 Issue 6, p1327-1350. 24p.
Autor:
Ishihara, Masakazu
This thesis studies the interaction between new and used durable goods without physical depreciation. In product categories such as CDs/DVDs and video games, the competition from used goods markets has been viewed as a serious problem by producers. T
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1807/29757
Publikováno v:
In Journal of Business Venturing March 2020 35(2)
Autor:
Sun, Yutec, Ishihara, Masakazu
Publikováno v:
In Journal of Econometrics February 2019 208(2):563-584
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Organization Science, 2018 Jul 01. 29(4), 588-611.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48748632
Autor:
ASSAEL, HENRY1 hassael@stern.nyu.edu, ISHIHARA, MASAKAZU1 mishihar@stern.nyu.edu, JUNG KIM, BAEK2 baekjung.kim@sauder.ubc.ca
Publikováno v:
Journal of Advertising Research. Mar2021, Vol. 61 Issue 1, p3-11. 9p.
Autor:
VENKATRAMAN, VINOD, DIMOKA, ANGELIKA, PAVLOU, PAUL A., VO, KHOI, HAMPTON, WILLIAM, BOLLINGER, BRYAN, HERSHFIELD, HAL E., ISHIHARA, MASAKAZU, WINER, RUSSELL S.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2015 Aug 01. 52(4), 436-452.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43832373
Autor:
Ishihara, Masakazu1 (AUTHOR) mishihar@stern.nyu.edu, Muller, Eitan1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Quantitative Marketing & Economics. Mar2020, Vol. 18 Issue 1, p61-124. 64p.
Autor:
Ching, Andrew T., Ishihara, Masakazu
Publikováno v:
Management Science, 2012 Jul 01. 58(7), 1374-1387.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1287/mnsc.1110.1499