Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"ISEKI, Ryuta"'
Publikováno v:
広島大学大学院人間社会科学研究科紀要. 教育学研究. 3:1-8
A text format is used in which learners imitate a scene where people like a teacher and learner interact so that beginners may more easily start learning. On the other hand, previous research on interactive texts has shown that they do not always pro
Publikováno v:
読書科学. 62(3-4):160-174
application/pdf
日本大学
大正大学
法政大学
筑波大学
淑徳大学短期大学部
国立国語研究所
Nihon University
Taisho University
Hosei University
University of Tsukuba
Shu
日本大学
大正大学
法政大学
筑波大学
淑徳大学短期大学部
国立国語研究所
Nihon University
Taisho University
Hosei University
University of Tsukuba
Shu
Autor:
ISEKI, Ryuta, Kusumi, Takashi
Publikováno v:
心理学評論. 55(4):415-435
Implicit causality, which is causal knowledge implied in some transitive verbs, is known to influence human language processing. Specifically, it can create some preference in the usage and interpretation of pronouns, known as implicit causality bias
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Iseki, Ryuta, Kaiho, Hiroyuki
Publikováno v:
筑波大学心理学研究. 24:83-97
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.