Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"IRIANTO, H."'
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; 2024, Vol. 1364 Issue 1, p1-8, 8p
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; 2024, Vol. 1362 Issue 1, p1-7, 7p
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; 2024, Vol. 1362 Issue 1, p1-10, 10p
Publikováno v:
Russian Journal of Agricultural and Socio-Economic Sciences, Vol 108, Iss 12, Pp 36-42 (2020)
Workers with disabilities in Indonesia who work in formal sector employment are 34.45%, this is much lower than non-disabled who work in the formal sector up to 50.73%. There was about a 16.28% difference in formal employment access inequality. Peopl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1b9d8cb7afd4938b4ab46f5424c1d7f
Autor:
Irianto, H.1 heruirianto@staff.uns.ac.id, Mujiyo2, Qonita, A.1, Ningsih, H.3, Riptanti, E. W.1,4
Publikováno v:
African Journal of Food, Agriculture, Nutrition & Development. Nov2022, Vol. 22 Issue 9, p21548-21567. 20p.
Publikováno v:
Russian Journal of Agricultural and Socio-Economic Sciences, Vol 93, Iss 9, Pp 235-240 (2019)
Agriculture is a type of production activity which is based on the growth process of plants and animals. Farming is an organizational unity between work, capital and management that is shown to obtain production in agriculture. Farming to be more pro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a40b1367c40948b3b6d0f1ad54994316
Publikováno v:
Russian Journal of Agricultural and Socio-Economic Sciences, Vol 87, Iss 3, Pp 166-174 (2019)
The aim of this study is to analyze the level of knowledge, skills and changes in attitudes of members of farmer groups in processing food in Karanganyar Regency. Analyze the effectiveness of using demonstration and lecture method, group discussion m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6ff5c4e1c904fc6b90a170105d28cc7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.