Zobrazeno 1 - 10
of 142
pro vyhledávání: '"INSTRUCTIONAL EXPLANATIONS"'
Publikováno v:
Heliyon, Vol 7, Iss 8, Pp e07785- (2021)
The use of worked examples has been shown to be an effective instructional method for reducing cognitive load and successfully engaging in problem-solving. Extant research often views worked examples as an integrated part of direct instruction. Studi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/098403bced984a93bdce7b13c427e100
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2018 Jan 01. 86(3), 344-361.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26594654
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ramazan Avcu
Publikováno v:
Ramazan AVCU
This study explored four middle-school mathematics teachers' provision of non-examples and instructional explanations in teaching rational numbers to seventh-grade students. The data sources were 8 lesson hours of observations conducted in four diffe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b25ec460f4006870904828ce392cf923
https://hdl.handle.net/20.500.12451/9682
https://hdl.handle.net/20.500.12451/9682
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Heliyon
Heliyon, Vol 7, Iss 8, Pp e07785-(2021)
Heliyon, Vol 7, Iss 8, Pp e07785-(2021)
The use of worked examples has been shown to be an effective instructional method for reducing cognitive load and successfully engaging in problem-solving. Extant research often views worked examples as an integrated part of direct instruction. Studi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.