Zobrazeno 1 - 10
of 254
pro vyhledávání: '"INNOVATIVE PEDAGOGY"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
Interprofessional learning (IPL) is a fundamental component of the curricula on healthcare degree programmes, however maintaining student engagement/motivation in IPL sessions presents challenges. ‘Gamification’ poses an innovative pedagogical te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc5a37839c154d3297394fb2a6b08b7b
Autor:
Amemado, Dodzi dodzi.amemado@umontreal.ca
Publikováno v:
Open Learning. Apr2023, Vol. 38 Issue 2, p187-190. 4p.
Autor:
Jaroslaw Pawel Adamiak
Publikováno v:
Open Praxis, Vol 16, Iss 2 (2024)
The academic success of first-year students’ learning in science faculties is by no means assured, especially in an Open Distance Learning setting with its limited number of face-to-face encounters between students and lecturers or tutors. Therefor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c958c9868e04be29d2cf6955eb82b72
Autor:
Huo, Yanjuan1 (AUTHOR) huoyanjuan@sit.edu.cn
Publikováno v:
International Journal of Inclusive Education. Aug2024, p1-3. 3p.
Autor:
Bart Rienties, Blazenka Divjak, Michael Eichhorn, Francisco Iniesto, Gillian Saunders-Smits, Barbi Svetec, Alexander Tillmann, Mirza Zizak
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-16 (2023)
Abstract Professional development (PD) is a key element for enhancing the quality of academic teaching. An increasing number of PD activities have moved to blended and online formats, especially since the COVID-19 pandemic. Due to the desire, potenti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3640b0da531140539145267f1188e2f2
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2022, Vol. 37, Issue 1, pp. 103-116.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-05-2021-0189
Publikováno v:
المجلة الدولية للأداء الاقتصادي, Vol 6, Iss 2 (2023)
This paper examines the alignment between the university education at ISTA Oran and labor market needs in Algeria. The high unemployment rate among Algerian university graduates points to a general problematic of mismatch between education and jobs.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e930f98e51c14551b48b5c20736b6f94
Publikováno v:
International Journal of Innovation Science, 2021, Vol. 14, Issue 3/4, pp. 659-674.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJIS-10-2020-0188
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.