Zobrazeno 1 - 10
of 1 537
pro vyhledávání: '"INFANTS BORN"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Early intervention programs involving both the parent and the infant born preterm have demonstrated positive effects on developmental outcomes for the children. However, studies have also shown that parental engagement and adherence when implementing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/067c270565ea42719b365a086975d61f
Postnatal administration of systemic steroids increases severity of retinopathy in premature infants
Autor:
Katsuo Tao
Publikováno v:
Pediatrics and Neonatology, Vol 63, Iss 3, Pp 220-226 (2022)
Background: Postnatal systemic steroids are known to increase the risk of developing retinopathy of prematurity (ROP). However, whether the total dosage and type of postnatal systemic steroids are related to the development and severity of ROP in pre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/226d5b897fa647fb84c2f006b24365a6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Olena Vareshniuk
Publikováno v:
Journal of Education, Health and Sport, Vol 8, Iss 11, Pp 896-901 (2018)
In the course of work, in order to study the leading risk factors for the unfavorable prognosis of development of impaired motor function in children born prematurely who underwent perinatal hypoxic-ischemic brain injury, a comprehensive examination
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/047625066b68402d9208645d93909d98
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.