Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"INCLUSIVE PARADIGM"'
Autor:
Antonio Tramontana, Fabio D'Andrea
Publikováno v:
Im@go. A Journal of the Social Imaginary, Vol 0, Iss 9, Pp 7-23 (2018)
Imagining the Evil. The essay aims to walk along the way to the symbolic richness of Evil, starting from a critique of the Spaltung. Contemporary malign manifestations will be explored with the aid of Durand’s coincidentia oppositorum hermeneutics,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f41719cc1c0c4cd2b621451f2bb31830
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fabio D'Andrea, Antonio Tramontana
Publikováno v:
Im@go. A Journal of the Social Imaginary, Vol 0, Iss 9, Pp 7-23 (2017)
Imagining the Evil. The essay aims to walk along the way to the symbolic richness of Evil, starting from a critique of the Spaltung. Contemporary malign manifestations will be explored with the aid of Durand’s coincidentia oppositorum hermeneutics,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9683e3f53c8e48529bae189375c69830
Autor:
Reifová, Irena, Bednařík, Petr
Publikováno v:
Mediální studia / Media Studies. 3(03):300-309
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=198989
Autor:
Reifová, Irena, Bednařík, Petr
Publikováno v:
Mediální studia / Media Studies. 3(01):72-80
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=243494
Autor:
Dorokhova, T. S., Galaguzova, Yu. N.
В статье представлен опыт деятельности преподавателей кафедры педагогики и педагогической компаративистики по подготовке студентов У
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::5704ea98e1b75ab012cd5b67de0c24dc
https://hdl.handle.net/10995/117531
https://hdl.handle.net/10995/117531
Autor:
Esparza Manríquez, Romina
Publikováno v:
Educación; Vol. 25 No. 1 (2019): Educación: Revista de la Facultad de Ciencias de la Educación; 33-42
Educación; Vol. 25 Núm. 1 (2019): Educación: Revista de la Facultad de Ciencias de la Educación; 33-42
Revistas-Universidad Femenina del Sagrado Corazón
Universidad Femenina del Sagrado Corazón
instacron:UNIFE
Educación; Vol. 25 Núm. 1 (2019): Educación: Revista de la Facultad de Ciencias de la Educación; 33-42
Revistas-Universidad Femenina del Sagrado Corazón
Universidad Femenina del Sagrado Corazón
instacron:UNIFE
Literature review demonstrates the challenge that the educational system faces in connection with a model of inclusion. Inclusive pedagogy is mentioned, targeting all students, specially, those who has been excluded from educational opportunities, su
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::637afa2ea0bfa5617272193a9fe0333c
https://revistas.unife.edu.pe/index.php/educacion/article/view/1765
https://revistas.unife.edu.pe/index.php/educacion/article/view/1765
Publikováno v:
Islam Realitas: Journal of Islamic & Social Studies, Vol 5, Iss 1, Pp 78-95 (2019)
This research was aimed at analyzing the 1) existence of the Pondok Pesantren DDI Mangkoso as a traditional Islamic educational institution; 2) the dynamic policy of national education in the period of 1989-2018; 3) various national education policy
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.