Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"ILTER, Burcu"'
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2023, Vol. 41, Issue 5, pp. 557-573.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-05-2022-0188
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2017, Vol. 8, Issue 4, pp. 533-557.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-12-2015-0092
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services July 2016 31:72-79
Autor:
İlter, Burcu, Yilmaz, Burcu Selin
Publikováno v:
Acta Universitatis Danubius. Œconomica / Annals of Danubius University. Economics. 12(4):372-389
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=513984
Publikováno v:
Acta Universitatis Danubius. Communicatio / Annals of Danubius University. Communication. 10(1):109-125
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=508957
Autor:
DOBRUCALI, Birce1 birce.dobrucali@ieu.edu.tr, ILTER, Burcu2 burcu.ilter@deu.edu.tr
Publikováno v:
Journal of Yaşar University / Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2021, Vol. 16 Issue 61, p95-127. 33p.
Publikováno v:
Volume: 10, Issue: 1 58-77
Beykoz Akademi Dergisi
Beykoz Akademi Dergisi
Owing to the growing attention of consumers towards green-related issues, important number of studies has been devoted to understanding the drivers of green product purchase intention; implying a need to quantitatively synthesize the empirical body o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0cd605ac0d1e933aee2718192e099235
https://dergipark.org.tr/tr/pub/beykozad/issue/71287/1142818
https://dergipark.org.tr/tr/pub/beykozad/issue/71287/1142818