Zobrazeno 1 - 10
of 222
pro vyhledávání: '"IKEDA, Kazuma"'
Publikováno v:
秋田大学教育文化学部教育実践研究紀要. 45:125-132
本研究では,知的障害特別支援学校において生徒が自らの学びを振り返り,次の学習や 生活に生かすための授業づくりについて検討することを目的とした.対象校の高等部の職 業科,
Autor:
Elleuch, Omar, Wang, Li, Lee, Kan-Hua, Ikeda, Kazuma, Kojima, Nobuaki, Ohshita, Yoshio, Yamaguchi, Masafumi
Publikováno v:
In Journal of Crystal Growth 15 June 2017 468:581-584
Autor:
Elleuch, Omar, Wang, Li, Lee, Kan-Hua, Ikeda, Kazuma, Kojima, Nobuaki, Ohshita, Yoshio, Yamaguchi, Masafumi
Publikováno v:
In Journal of Crystal Growth 15 December 2015 432:45-48
Autor:
Elleuch, Omar, Wang, Li, Lee, Kan-Hua, Ikeda, Kazuma, Kojima, Nobuaki, Ohshita, Yoshio, Yamaguchi, Masafumi
Publikováno v:
In Journal of Alloys and Compounds 15 November 2015 649:815-818
Publikováno v:
秋田大学教育文化学部教育実践研究紀要. 44:77-83
本研究では,知的障害特別支援学校における振り返りに焦点を当てた授業改善を行い, その成果と課題を明らかにすることを目的とした.対象校で振り返りに焦点を当てた授業 改善に
Autor:
IKEDA, Kazuma, FUJII, Yoshihiro
Publikováno v:
秋田大学教育文化学部研究紀要 教育科学. 76:1-8
In this study, we examined measures for the establishment of an inclusive education system in schools through making efforts for reasonable accommodation and improvements in the basic environment in elementary and junior high schools. An interview-ty
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1986 Sep . 83(18), 6849-6853.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/28269
Autor:
Ikeda, Kazuma
Publikováno v:
Tsukuba Journal of Mathematics, 1998 Oct 01. 22(2), 305-331.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43686073
Autor:
Ikeda, Kazuma
Publikováno v:
Tsukuba Journal of Mathematics, 1997 Oct 01. 21(2), 285-304.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43686018