Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"ICT-enhanced learning"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 7, p 648 (2023)
The educational scenario after the COVID-19 confinement presents new challenges for teachers. Technological advances require teachers to be prepared for instruction through technology, and with this, the need for e-learning courses arose to strengthe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c51d5d9a71fd4d5d8a53af7bb2e92437
Publikováno v:
Education Sciences; Volume 13; Issue 7; Pages: 648
The educational scenario after the COVID-19 confinement presents new challenges for teachers. Technological advances require teachers to be prepared for instruction through technology, and with this, the need for e-learning courses arose to strengthe
Publikováno v:
関西大学高等教育研究. 13:65-72
本稿では、昨年度におこなった、共通教養科目群に属す、「文理融合の数学をシンキングツールとして活用するクリティカルシンキング」の試行の第2弾としておこなったAuthenticな学びを
Publikováno v:
Education Sciences; Volume 13; Issue 3; Pages: 319
The COVID-19 pandemic changed higher education radically and challenged faculties to adapt their teaching to the new circumstances. The aim of this study is to highlight changes, in particular, the advantages and disadvantages associated with them, a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::25fa14601326ce6af460595a7ac0b497
Autor:
Knut Bjørkli, Ketil Arnesen
Publikováno v:
Uniped, Vol 38, Iss 4, Pp 337-344 (2015)
Artikkelen framlegger resultater fra et undervisningsopplegg i matematikk for 1. års ingeniørstudenter ved HiST høsten 2013, hvor korte, digitale flervalgstester inngikk som en del av den summative vurderingen i matematikkfaget. Testene ble gjenno
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f98e243dc0bd410db970ccef1e69ae51
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
関西大学高等教育研究. 12:11-23
本稿では、共通教養科目群に属す、「文理融合の数学をシンキングツールとして活用するクリティカルシンキング」のカリキュラム開発について述べる。CTLではこれまでに小中高校生を
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ru-Shan, Chen
Publikováno v:
関西大学高等教育研究. 11:109-114
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2007 Jan 01. 10(1), 171-185.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.10.1.171