Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"ICE3"'
Autor:
M. Mohebbi, M. A. Rezvani
Publikováno v:
Journal of Applied Fluid Mechanics, Vol 11, Iss 3, Pp 743-754 (2018)
Reduction in weight adjoined with the increase in the railway vehicle speed of travel added to the deteriorating effects of the crosswinds on the running behavior of high speed trains. During the past decade, many researchers have concentrated on exa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d65fd53dab4a4705acc7feeac76b0c45
Autor:
Buhr, Alexander, Ehrenfried, Klaus
Trackside induced airflow velocities, also known as slipstream velocities, are an important criterion for the design of high-speed trains. The maximum permitted values are given by the Technical Specifications for Interoperability (TSI) and have to b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9a8b576b616db114a69b084f309e7260
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rutschmann, Sabrina, Ehrenfried, Klaus
Publikováno v:
Proceedings of the Second International Conference on Railway Technology: Research, Development and Maintenance.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Venkatasalam, Nachiyappan
Cross wind analysis is one of the important safety measures for rail vehicle certification. The objective of this study is to identify which vehicle certification ground setup, true flat ground (TFG) or single track ballast and rail (STBR) represents
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-129712
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.