Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"I.V. Glukhova"'
Publikováno v:
Известия высших учебных заведений. Поволжский регион: Медицинские науки, Iss 2 (2021)
Background. Treatment of patients with acute peritonitis, including pelvic, is still one of the actual questions, due to the persisting negative results. This is mainly due to unclear understanding of the pathogenesis of the disease and the early p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5e830e893494dda9b9e6bf0a6cb9409
Publikováno v:
Известия высших учебных заведений. Поволжский регион: Медицинские науки, Iss 2 (2021)
Background. Treatment of patients with acute peritonitis, including pelvic, is still one of the actual questions, due to the persisting negative results. This is mainly due to unclear understanding of the pathogenesis of the disease and the early pos
Autor:
I.V. Glukhova
Publikováno v:
Современные проблемы науки и образования (Modern Problems of Science and Education). :111-111
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O.Yu. Rubtsov, A. P. Vlasov, I.S. Tomilin, A.A. Leont’ev, V.V. Abroskin, E. K. Salakhov, I.V. Glukhova
Publikováno v:
Operativnaya khirurgiya i klinicheskaya anatomiya (Pirogovskii nauchnyi zhurnal). 5:10
MUSEUM QUEST AS A TOOL TO INTEGRATE LOCAL LINGUISTIC CULTURE IN TEACHING RUSSIAN TO FOREIGN STUDENTS
Autor:
I.V. Glukhova
Publikováno v:
Современные проблемы науки и образования (Modern Problems of Science and Education). :38-38
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.