Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"I.V. Abakumova"'
Autor:
A.S. Fomina, A.P. Anisimov, I.K. Volkov, V.N. Burkova, A.A. Krikunova, I.V. Abakumova, A.M. Ermakov
Publikováno v:
Психология и право, Vol 14, Iss 3, Pp 174-195 (2027)
The analytical review formulates a scientific justification for the possibility of using indicators of the disturbing behavior of companion dogs as signs of abuse. Based on the analysis of publications presented in international databases (Elibrary,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9d810fd6a0214adfa0703a54bada777e
Publikováno v:
Alma mater. Vestnik Vysshey Shkoly. :7-17
Discussed is the situation of the Universities inclusion in the transformation processes of Russian higher education, which is forced to respond to global challenges and internal needs for systemic changes. The key features of the higher education de
Publikováno v:
Bulletin of Udmurt University. Series Philosophy. Psychology. Pedagogy. 29:413-420
The problem of meaning choice as a psychological phenomenon radically different from the classical logical choice is investigated. Differences of mechanisms of formation of personal meaning and operational meaning are analyzed. It is shown that the p
Autor:
I.V. Abakumova
Publikováno v:
Messenger AmSU. :100-104
Publikováno v:
OF THE VIII INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND PRACTICAL CONFERENCE «INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN SCIENCE AND EDUCATION» («ITSE 2020» CONFERENCE).
The study of the meaning-forming strategies of students studying the specialty "Psychology". The features of resource capacity, styles of self-regulation of behavior, emotional tone and mental activation of students with various semantic strategies d
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 87, p 00100 (2020)
In the modern world, there is a trend towards the demand for preparing children for school from preschool age. There are many different points of view of scientists on determining indicators of school readiness, as well as considering the understandi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.