Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"I.S. Morozova"'
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 28, Iss 2, Pp 30-45 (2023)
The article is devoted to the study of students' ideas about the choice of an individual educational trajectory. The features of the digital transformation of education are determined, the parameters of subjectivity as a conscious attitude of the stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/87005fdddd07470fae7495f72e0f2e85
The Approbation of Hopelessness Scale for Children (HLPS) on Non-Clinical Sample of Russian Students
Autor:
E.S. Kagan, K.N. Belogai, I.S. Morozova, Yu.V. Borisenko, E.V. Evseenkova, S.G. Gutova, A.A. Kindyakov
Publikováno v:
Экспериментальная психология, Vol 13, Iss 2, Pp 210-223 (2020)
In this paper we analyze the suicide risk predictors among adolescents and consider interrelation between hopelessness and suicide risk to be especially important in this context. Also we provide the results of the empirical approbation of “Hopeles
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a8d444abaa541dab6cc05faf8e65590
Publikováno v:
Общество: социология, психология, педагогика. :111-117
Publikováno v:
Psychological-Educational Studies. 13:117-130
The article actualizes the problem of the specifics ideas of University graduate students about coping difficult situations that they may encounter in their future professional activities. The purpose of the article is to present to the professional
Publikováno v:
Общество: социология, психология, педагогика. :163-171
Autor:
K.N. Belogai, I.S. Morozova
Publikováno v:
Vektor nauki Tol'yattinskogo gosudarstvennogo universiteta. Seriya Pedagogika i psihologiya. :71-76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The European Proceedings of Social and Behavioural Sciences.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.