Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"I.R. Anderson"'
Publikováno v:
Journal of Interprofessional Care. 30:251-253
Interprofessional point of care or in situ simulation is used as a training tool in our operating theatre directorate with the aim of improving crisis behaviours. This study aimed to assess the impact of interprofessional point of care simulation on
Publikováno v:
Anaesthesia. 68:591-599
Summary Selection to specialty training is a high-stakes assessment demanding valuable consultant time. In one initial entry level and two higher level anaesthesia selection centres, we investigated the feasibility of using staff participating in sim
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
PubMed Central
UnpayWall
ORCID
Microsoft Academic Graph
PubMed Central
UnpayWall
ORCID
Microsoft Academic Graph
The distribution of blood flow to the subendocardial, medium and subepicardial layers of the left ventricular free wall was studied in anaesthetized dogs under normoxic (A), hypoxic (B) conditions and under pharmacologically induced (etafenone) coron
Autor:
Fiona Patterson, Thomas Gale, Alison Carr, J. A. Langton, Martin Roberts, I.R. Anderson, Philip Rosser Davies, W.H. Lam, P. J. A. Sice
Publikováno v:
British journal of anaesthesia. 105(5)
Assessment centres are an accepted method of recruitment in industry and are gaining popularity within medicine. We describe the development and validation of a selection centre for recruitment to speciality training in anaesthesia based on an assess
Autor:
P. J. A. Sice, I.R. Anderson, W.H. Lam, Alison Carr, J. A. Langton, Martin Roberts, Fiona Patterson, Thomas Gale, Philip Rosser Davies
Publikováno v:
British Journal of Anaesthesia. 106:277-278
Autor:
Philip Rosser Davies, P. J. A. Sice, Martin Roberts, I.R. Anderson, Alison Carr, J. A. Langton, H. Lam, G. V. Crossingham, Thomas Gale
Publikováno v:
Anaesthesia. 65:100-101
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.