Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"I.L. Platonova"'
Autor:
O.I. Sakhelashvili-Bil, I.L. Platonova
Publikováno v:
Infusion & Chemotherapy, Iss 3, Pp 31-35 (2023)
BACKGROUND. The feasibility of combining antimycobacterial therapy (AMBT) with bedaquiline (Bdq) and delamanid (Dlm) with non-specific immunomodulator BI-V in children and adolescents with multidrug-resistant and rifampicin-resistant pulmonary tuberc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53af3e38a8494afb9dee523adffa8cdf
Publikováno v:
Сучасна педіатрія: Україна, Iss 2(130), Pp 17-23 (2023)
Introduction. Against the backdrop of multiple and widespread drug resistance of Mycobacterium tuberculosis (MDR-TB), there has been a significant decline in the effectiveness of treatment of tuberculosis (TB) patients in Ukraine and globally. Theref
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f69ffa1de5641cda551d58a2bc503a3
Publikováno v:
Infusion & Chemotherapy, Iss 4, Pp 25-31 (2021)
OBJECTIVE. Evaluating according to laboratory tests the effectiveness of Liasten in the treatment of patients with multidrug-resistant pulmonary tuberculosis (MDR-TB). MATERIALS AND METHODS. Evaluation of the effectiveness of etiotropic and etiopa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/84d89d875c2a4968bd16a691d8cf8015
Publikováno v:
Tuberculosis, Lung Diseases, HIV Infection. :30-35
Objective — to investigate immuno-metabolic homeostasis in patients with new and recurrent cases of destructive forms of multidrug-resistant pulmonary tuberculosis (MDR-PTB) after treatment with bedaquiline and linezolid. Materials and methods. A c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.