Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"I.K. Rapoport"'
Autor:
I.K. Rapoport, A.P. A.P. Tsameryan
Publikováno v:
Здоровье населения и среда обитания - ЗНиСО. :20-27
The peculiarities of the forming the most common functional deviations and chronic diseases in students in the school ontogenesis dynamics are revealed. The morbidity dynamics of functional disorders and chronic diseases of the nervous system and men
Publikováno v:
ЗДОРОВЬЕ НАСЕЛЕНИЯ И СРЕДА ОБИТАНИЯ - ЗНиСО / PUBLIC HEALTH AND LIFE ENVIRONMENT. :55-58
The experience of schools in the organization of health saving of pupils in the Republics of Azerbaijan, Armenia, Belarus, Kyrgyzstan and Moldova was studied. According to the materials of the self-audit and expedition survey of schools, there was ev
Autor:
L.M. Sukhareva, I.K. Rapoport
Publikováno v:
ЗДОРОВЬЕ НАСЕЛЕНИЯ И СРЕДА ОБИТАНИЯ - ЗНиСО / PUBLIC HEALTH AND LIFE ENVIRONMENT. :11-16
The article presents an analysis of the data of longitudinal health study of the same Moscow schoolchil-dren, observed by medical specialists from the Institute of Hygiene and Health Care of Children and Ad-olescents from the 1st to the 11th grade. T
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O.S. Panina, V.V. Chubarovsky, A.P. Tsameryan, A.S. Sedova, S.B. Sokolova, A.V. Danova, I.K. Rapoport
Publikováno v:
ЗДОРОВЬЕ НАСЕЛЕНИЯ И СРЕДА ОБИТАНИЯ - ЗНиСО / PUBLIC HEALTH AND LIFE ENVIRONMENT. :29-31
New bimester model of academic year organization has been implemented at the University school (USH) of Moscow City University (MGPU). It consists of 6–7-week sessions with a two-week vacation. The change in the structure of the educational process
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.