Zobrazeno 1 - 10
of 173
pro vyhledávání: '"I. Vannini"'
Autor:
M. Ghetti, I. Vannini, S. Bruno, C. Liverani, D. Traversa, L. Montanaro, R. Napolitano, A. Ghelli Luserna di Rorà, T. Ibrahim, C.T. Storlazzi, G. Martinelli, G. Simonetti
Publikováno v:
Hematology Reports, Vol 12, Iss s1 (2020)
INTRODUCTION: Bromodomain and extra-terminal motif-protein inhibitors (BETi) have shown an antileukemic effect in several subtypes of acute myeloid leukemia (AML), both in vitro and in vivo (Daniel Gerlach et al. 2018 Oncogene). The effect of BETi is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0eafba24ccd940aeb25f4c3affbec4c2
Publikováno v:
Hammes, K.; Vannini, I.; Nitzl, D.; B. Veiga, I.; Wiener, D. J.; Wenger-Riggenbach, B. (2019). Canine sterile neutrophilic dermatosis (resembling Sweet's syndrome) with severe extracutaneous manifestations. Schweizer Archiv für Tierheilkunde, 161(4), pp. 231-238. Gesellschaft Schweizer Tierärztinnen und Tierärzte 10.17236/sat00203
Sterile neutrophilic dermatosis is a rare disease in dogs, similar to Sweet's syndrome in humans. This case report describes the treatment of a 2-year old Bearded Collie that was presented with a 3-week history of fever, hind-limb weakness, periphera
Autor:
A. Gagatsis, P. Michael-Chrysanthou, Th. Christodoulou, E. Iliada, G. Bolondi, I. Vannini, F. Ferretti, S. Sbaragli
The present paper discusses lower secondary school teachers’ and students’ beliefs about Formative Assessment in mathematics in Cyprus, Switzerland and Italy. Based on teachers’ and students’ beliefs related to formative assessment, this rese
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::b086e8e5056e492374c4945dfa8a836d
http://hdl.handle.net/11585/703690
http://hdl.handle.net/11585/703690
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.