Zobrazeno 1 - 10
of 120
pro vyhledávání: '"I. Spronk"'
Publikováno v:
Health and Quality of Life Outcomes, Vol 19, Iss 1, Pp 1-11 (2021)
Abstract Background Fatigue negatively influences health-related quality of life. It is questionable whether fatigue is sufficiently covered by the EQ-5D. This study investigated whether fatigue is covered by the existing domains of the EQ-5D. Method
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aefb7a2a24984b7488922ce469cd0cef
Publikováno v:
Health and Quality of Life Outcomes, Vol 18, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Abstract Background The EQ-5D domain pain/discomfort (PD) uses one item to capture pain and other aspects of discomfort, like itching. This study explored how pain, itching and the EQ-5D-5L PD domain relate to each other in a sample of burn patients.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c447ee6d53e4467990f155d7b0d10f6
Autor:
I M Brus, A S J Teng, S C M Heemskerk, S Polinder, P Tieleman, E Hartman, B Dollekens, J A Haagsma, I Spronk
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 19, Iss 4, p e0302573 (2024)
ObjectiveTo determine work participation, social roles, and empowerment of QFS patients ≥10-year after infection.MethodsQFS patients ≥10-year after acute infection, who were of working age, participated in a cross-sectional survey study. Work par
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/211894eef84a45cb88d7f4e7acb34250
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.