Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"I. Sagar-Ouriaghli"'
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 20, Iss 1, Pp 1-14 (2020)
Abstract Background Males are less likely to seek help for mental health difficulties compared to females. Despite considerable interest, a paucity of evidence-based solutions exists to address this. Concerns about students’ mental health has led t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ed96aa912bff4fe381f7f72fbefe4145
Autor:
P. Santosh, L. Adams, F. Fiori, N. Davidović, G. de Girolamo, G. C. Dieleman, T. Franić, N. Heaney, K. Lievesley, J. Madan, A. Maras, M. Mastroianni, F. McNicholas, M. Paul, D. Purper-Ouakil, I. Sagar-Ouriaghli, U. Schulze, G. Signorini, C. Street, P. Tah, S. Tremmery, H. Tuomainen, F. C. Verhulst, J. Warwick, D. Wolke, J. Singh, S. P. Singh, for the MILESTONE Consortium
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 20, Iss 1, Pp 1-9 (2020)
Abstract Background Mental health disorders in the child and adolescent population are a pressing public health concern. Despite the high prevalence of psychopathology in this vulnerable population, the transition from Child and Adolescent Mental Hea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e72995557184b1bbcd205897c4f34d3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.