Zobrazeno 1 - 10
of 921
pro vyhledávání: '"I. Peters"'
Publikováno v:
Oral, Vol 3, Iss 4, Pp 545-571 (2023)
A partial or complete pulpotomy is a type of vital pulp therapy (VPT) that aims to remove the inflamed, infected pulp, leaving behind healthy, vital pulp that is capable of healing. VPT has gained renewed popularity as a treatment option in permanent
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/55d80904356c4a65a98aa79053662f1b
Autor:
Allen Choi, Kevin Dong, Emily Williams, Lindsey Pia, Jordan Batagower, Paige Bending, Iris Shin, Daniel I. Peters, Justin R. Kaspar
Publikováno v:
mSphere, Vol 9, Iss 2 (2024)
ABSTRACT The bacteria within supragingival biofilms participate in complex exchanges with other microbes inhabiting the same niche. One example is the mutans group streptococci (Streptococcus mutans), implicated in the development of tooth decay, and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c9e2fef7171a47f5ba0510ebe1555f8b
Autor:
I. Peters
Publikováno v:
Eiszeitalter und Gegenwart, Vol 16, Pp 121-131 (1965)
In order to clarify the Pleistocene successions present in the clay-pits at Herxheim, Jockgrim and Rheinzabern in Vorderpfalz, a pollen analysis has been made of peat and silt deposits. The following results have been obtained: 1) The Herxheim peat-l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7c4aa5ebdd94f7cb93267c2b2a5c436
Autor:
I. Peters
Publikováno v:
Eiszeitalter und Gegenwart, Vol 17, Pp 139-148 (1966)
A pollen-analysis was made of the Linder Bruch, which is located on the Lower Rhine Terrace south of Wahn. Additionally, an examination was made of the macro-floral remains. The results show that the organic sediments were deposited at the beginning
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e43755e52c8a4019b42e0f38ffdbe9b0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Physical Chemistry C. 126:6612-6618
Publikováno v:
Journal of the California Dental Association. 50:49-61
Publikováno v:
European Journal of Dental Education.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.