Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"I. Masmoudi"'
Autor:
B. Abdelmoula, R. Rhaiem, A. Charfi, S. Kotti, I. Masmoudi, Y. Marsaoui, N. Bouayed Abdelmoula
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 67, Pp S555-S555 (2024)
Introduction Besides the role played by environmental factors and their epigenetic influences, scientific researchers showed that the susceptibility to develop an eating disorder among bipolar people is due to genetic factors. Objectives To review t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b79cd6f2895a414984449923ae028928
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
E. Diab, I. Masmoudi
Publikováno v:
Revue neurologique.
Publikováno v:
La Revue de Médecine Interne. 43:A179-A180
Autor:
N Ketata, H Ben Ayed, M Baklouti, I Masmoudi, S Yaich, H Maamri, J Jdidi, M Kassis, H Feki, J Damak
Publikováno v:
European Journal of Public Health. 31
Introduction The rising prevalence of diabetes is a serious public health concern globally, with its complications and associated health expenditures. The school teachers have chronic stress, predisposing them to many chronic diseases. The aim of thi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sourour Yaich, M. Kassis, I. Masmoudi, Jamel Damak, Mouna Baklouti, N. Ketata, H. Feki, H. Ben Ayed, M. Al Belbissi
Publikováno v:
Infectious Diseases Now
Introduction La pandémie de COVID-19 a fait subir aux systèmes éducatifs un bouleversement important, entravant la fourniture de services de base aux élèves. Les enseignants, qui exercent leur métier en milieu clos, ayant des contacts fréquent
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.