Zobrazeno 1 - 10
of 125
pro vyhledávání: '"I. Lenoir"'
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology.
Publikováno v:
Infectious Diseases Now. 52:177-178
Autor:
M. J C Nuijten, L. Molinier, I. Lenoir-Wijnkoop, Ivan Tack, I. Buendia-Jiménez, Franck Bruyère, A. Cosnefroy, Michel Daudon
Publikováno v:
Progrès en Urologie. 25:590-597
Resume But Cette etude vise a evaluer l’impact de la prevention des infections des voies urinaires (IU), en utilisant une strategie d’augmentation de la consommation de l’eau, du point de vue du payeur dans le systeme de soins de sante francais
Autor:
I Lenoir-Wijnkoop
Publikováno v:
European Journal of Public Health. 27
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
F, Bruyère, I, Buendia-Jiménez, A, Cosnefroy, I, Lenoir-Wijnkoop, I, Tack, L, Molinier, M, Daudon, M J C, Nuijten
Publikováno v:
Progres en urologie : journal de l'Association francaise d'urologie et de la Societe francaise d'urologie. 25(10)
This study aims to estimate the impact of preventing urinary tract infections (UTI), using a strategy of increased water intake, from the payer's perspective in the French health care system.A Markov model enables a comparison of health care costs an
Publikováno v:
International Journal of Research in Marketing, 30(4), 426-428. Elsevier
Lenoir, A-S I, Puntoni, S, Reed, A II & Verlegh, P W J 2013, ' The impact of cultural symbols and spokesperson identity on attitudes and intentions ', International Journal of Research in Marketing, vol. 30, no. 4, pp. 426-428 . https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2013.07.001
Lenoir, A-S I, Puntoni, S, Reed, A II & Verlegh, P W J 2013, ' The impact of cultural symbols and spokesperson identity on attitudes and intentions ', International Journal of Research in Marketing, vol. 30, no. 4, pp. 426-428 . https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2013.07.001
In today's multicultural societies, ethnic targeting is an increasingly important marketing strategy. Two main approaches to target ethnic minorities have emerged in recent years: messaging consumers when their ethnic identity is most salient, and do
Publikováno v:
Alimentary Pharmacology & Therapeutics. 15:543-549
Background: The relationship of symptoms with objective measurements, as well as some of the mechanisms involved in lactose tolerance after yoghurt consumption, remain unclear. Methods: The trial had a double-blind design in which 22 lactose malabsor
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J. Darreye, M.C. Ploy, M. Cosse-Ginestet, I. Lenoir, T. Nicot, D. Pressac, D. Chagnaud, T. Menard, S. Maach, M. Trazit, P.Y. Guillot, C. Grelaud, J.L. Stach, Christian Martin, F. Denis, L. Morelet, L. Storchan, D. Sommier, M. Perroud, C. Lemaire, A. Sommabere, F. Celerier, P. Chambon
Publikováno v:
Médecine et Maladies Infectieuses. 29:520-524
Resume Objectifs D'avril 1997 a avril 1998, une etude sur la resistance a la penicilline de S. pneumoniae a ete realisee dans la region Limousin par 20 laboratoires d'analyses medicales (14 prives, six publics). Methode Les souches ont ete isolees de