Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"I. Kougias"'
Autor:
G. Kakoulaki, R. Gonzalez Sanchez, A. Gracia Amillo, S. Szabo, M. De Felice, F. Farinosi, L. De Felice, B. Bisselink, R. Seliger, I. Kougias, A. Jaeger-Waldau
Achieving carbon-neutrality is increasing the demand of renewable electricity which is raising the competition for land and associated acquisition costs. Installation of floating photovoltaic (FPV) on existing hydropower reservoirs offers one solutio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e2b44cea7c67d9bc3e9d9202ed8bc1c9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Environmental Research Letters, Vol 11, Iss 8, p 084010 (2016)
This paper describes the status quo of the power sector in Burkina Faso, its limitations, and develops a new methodology that through spatial analysis processes with the aim to provide a possible pathway for universal electricity access. Following th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/63a53b815cb64fdd95f1301a35a5d44b
Publikováno v:
Topology and its Applications. 201:235-246
The notion of saturated class of spaces is given by S.D. Iliadis in [5] . In the saturated classes there are universal elements. However, the saturated classes of spaces have “something more” than the existence of universal elements. For example,
Publikováno v:
Topology and its Applications. 275:106995
Indisputably, the dimension theory of topological spaces has a rich theory (see, for example [16] and [9] ), which was recently enriched by the study [11] , where a new dimension, called quasi covering dimension, in the class of topological spaces wa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.