Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"I. Kondratiuk"'
Autor:
Maria I. Kondratiuk
Publikováno v:
Современное дошкольное образование, Vol 18, Iss 4, Pp 48-56 (2024)
Background. There is the is one of the most important in pedagogy and psychology problem of relationships between preschoolers. The nature of the relationship between children at this age has a significant impact on the process of development and soc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7bddee0eb18422892f53914669ffd60
Publikováno v:
Развитие образования, Vol , Iss 1 (3), Pp 44-46 (2019)
The article discusses the main features of the kindergarten educational environment for the development of preschool children’s self-consciousness. The authors provide a general description of the children's self-consciousness with a general speech
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93a0401ab7e746aeb765d5fbb554fec8
Publikováno v:
Visnyk agrarnoi nauky. 100:29-35
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
World of Medicine and Biology. 18:174
Autor:
I Kondratiuk Anton, M Loseva Daria
Publikováno v:
2020 IEEE Conference of Russian Young Researchers in Electrical and Electronic Engineering (EIConRus).
The report examined the process of introducing modern neural network technologies and practices into an existing information system using the example of the Personal Account of «Gazprom Pererabotka» LLC, as well as exploring alternative approaches
Publikováno v:
Development of education; № 1(3); 44-46
Развитие образования; № 1(3); 44-46
Развитие образования; № 1(3); 44-46
В данной статье рассматриваются основные возможности образовательной среды детского сада для развития самосознания дошкольников. Авт
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.