Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"I. Kompauer"'
Publikováno v:
Revue d'Épidémiologie et de Santé Publique. 66:S389-S390
Introduction Mandatory health investigations of children before school entrance in Germany allow the surveillance of vaccination rates in subsequent age cohorts of school beginners at the age of school entrance (about six years). The aim of the study
Publikováno v:
DMW - Deutsche Medizinische Wochenschrift. 138:1651-1658
Background and objective: Allergic diseases of the respiratory tract are common atopic diseases in the population. Pollen of plants are one of their main causes. Pollen of trees, grasses, and weeds like mugwort are of particular importance in this co
Publikováno v:
Das Gesundheitswesen. 75:492-495
For reasons of prevention medical examinations of school beginners are brought forward up to 2 years before school enrollment. In Baden-Wurttemberg HASE is used as screening for risks in the acquisition of language and in learning to read and write.
Autor:
M. Fobker, Ulrich Keil, Gabriele Bolte, I. Kompauer, Stephan K. Weiland, P. Cullen, Erika von Mutius
Publikováno v:
Clinical Experimental Allergy. 36:293-302
Summary Background Dietary fatty acid intake has been proposed to contribute to asthma development with n-6 polyunsaturated fatty acids (PUFA) having a detrimental and n-3 PUFA a protective effect. Objective The aim of our analysis was to explore the
Publikováno v:
Deutsche medizinische Wochenschrift (1946). 138(33)
Allergic diseases of the respiratory tract are common atopic diseases in the population. Pollen of plants are one of their main causes. Pollen of trees, grasses, and weeds like mugwort are of particular importance in this context. The purpose of the
Publikováno v:
Gesundheitswesen (Bundesverband der Arzte des Offentlichen Gesundheitsdienstes (Germany)). 75(8-9)
For reasons of prevention medical examinations of school beginners are brought forward up to 2 years before school enrollment. In Baden-Württemberg HASE is used as screening for risks in the acquisition of language and in learning to read and write.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.