Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"I. Jahanbin"'
Publikováno v:
Armaghane Danesh Bimonthly Journal, Vol 17, Iss 4, Pp 279-288 (2012)
Background & Aim: Postpartum period is one of the vital stages in the women’s life which influences their quality of life. Instruction can influence their quality of life in this period. This study aimed to determine the effect of education on heal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ce0429a15644772921791370bc689e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Archives of Disease in Childhood. 97:A534-A534
Background One of the main physical problems that have been considered less is the physical complaints related to school bag weight that has a great adverse effect on the incidence of movement disorders in future. Objective Evaluation of physical pro
Autor:
I. Jahanbin, Z. Makiabadi
Publikováno v:
European Psychiatry. 27:1
Background Although many studies have focused on the relationship between stress and health, few have examined the impact of multiple types of stressors. Purpose of the study To investigate the health impact of physical and psychosocial stressors on
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.