Zobrazeno 1 - 10
of 3 491
pro vyhledávání: '"I. Fournier"'
Publikováno v:
Frontiers in Behavioral Neuroscience, Vol 18 (2024)
The retrosplenial cortex (RSC) is well-known for its contribution to episodic memory, as well as contextual and spatial learning and memory. However, two literatures have also emerged examining the role of the RSC in aversive conditioning. The purpos
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3badfa22fb0145e9bedada26a216352d
Publikováno v:
Frontiers in Behavioral Neuroscience, Vol 15 (2021)
In higher-order conditioning paradigms, such as sensory preconditioning or second-order conditioning, discrete (e.g., phasic) or contextual (e.g., static) stimuli can gain the ability to elicit learned responses despite never being directly paired wi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5440f41c12804940bc563259641c90d6
Autor:
T Arab, A Raffo-Romero, C Van Camp, Q Lemaire, F Le Marrec-Croq, F Drago, S Aboulouard, C Slomianny, A-S Lacoste, I Guigon, H Touzet, M Salzet, I Fournier, C Lefebvre, J Vizioli, P-E Sautière
Publikováno v:
Journal of Extracellular Vesicles, Vol 8, Iss 1 (2019)
In Mammals, microglial cells are considered as the resident immune cells in central nervous system (CNS). Many studies demonstrated that, after injury, these cells are activated and recruited at the lesion site. Leech microglia present a similar patt
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f08846a512a143ad9307a638beb971e3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.