Zobrazeno 1 - 10
of 127
pro vyhledávání: '"I. Florent"'
Autor:
I. Florent, S. Le Bonniec, B. Carcy, P. Grellier, O. Mercereau-Puijalon, S. Bonnefoy, D. Dhermy, M. Monsigny, R. Mayer, J. Schrével
Publikováno v:
Memorias do Instituto Oswaldo Cruz, Vol 89, Pp 47-49 (1994)
Numerous proteinase activities have been shown to be essential for the survival of Plasmodium falciparum. One approach to antimalarial chemotherapy, would be to block specifically one or several of these activities, by using compounds structurally an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/409d5d24aa7d40b8b930f267ff7a92ad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
I, Florent, E, Mouray, F, Dali Ali, H, Drobecq, S, Girault, J, Schrével, C, Sergheraert, P, Grellier, I, Florenta
Publikováno v:
FEBS letters. 484(3)
A series of 10 1,4-bis(3-aminopropyl)piperazine compounds was found to display antiplasmodial activity with 50% growth inhibition between 30 and 250 nM, on three Plasmodium falciparum strains differently sensitive to chloroquine. By affinity chromato
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.