Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"I. Fardhani"'
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 8, Iss 3, Pp 339-346 (2019)
Naturalistic intelligence is a part of multiple intelligences, while problem-solving skills are part of higher-order thinking. Both are learning outcomes required to be developed and improved since these competencies were considered poor in Indonesia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24b0aeefa29441cbb9a8103538f3a3ce
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
I. Fardhani, H. Kisanuki
Publikováno v:
Acta Horticulturae. :67-74
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 8, Iss 3, Pp 339-346 (2019)
Naturalistic intelligence is a part of multiple intelligences, while problem-solving skills are part of higher-order thinking. Both are learning outcomes required to be developed and improved since these competencies were considered poor in Indonesia
Publikováno v:
IOP Conference Series: Materials Science and Engineering. 1098:062022
Kanoman Palace and Kacirebonan Palace located in Cirebon, Indonesia still show their existence until today. The form of the existence is shown through the appearance of the palace building, the king, and all the activities. Although both palaces are
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.