Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"I. Baring-Gould"'
Autor:
A. Bianchini, G. Bangga, I. Baring-Gould, A. Croce, J. I. Cruz, R. Damiani, G. Erfort, C. Simao Ferreira, D. Infield, C. N. Nayeri, G. Pechlivanoglou, M. Runacres, G. Schepers, B. Summerville, D. Wood, A. Orrell
Publikováno v:
Wind Energy Science, Vol 7, Pp 2003-2037 (2022)
While modern wind turbines have become by far the largest rotating machines on Earth with further upscaling planned for the future, a renewed interest in small wind turbines (SWTs) is fostering energy transition and smart grid development. Small mach
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/12c7f7f950d740dfaaab888767a4c5cd
Publikováno v:
Wind Energy Science, Vol 7, Pp 455-467 (2022)
In this work, we extend the AeroDyn module of OpenFAST to support arbitrary collections of wings, rotors, and towers. The new standalone AeroDyn driver supports arbitrary motions of the lifting surfaces and complex turbulent inflows. Aerodynamics and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f6721904d50b47eea910bed6b582d6f5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peter Weston, Xiangkun Li, Parangat Shukla, Edward I. Baring-Gould, Arthur Jacquiau-Chamski, Samuel Booth, Sean Esterly, Jon Thacker, Jonathan Clowes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4735306896c0d8645424db003d9bfb54
https://doi.org/10.2172/1597244
https://doi.org/10.2172/1597244
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
I. Baring-Gould
This brochure provides an overview of Wind Powering America's Wind for Schools Project, including a description of the project, the participants, funding sources, the basic configurations, and how interested parties can become involved.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1490ffea849333c25fde0d18475078c7
https://doi.org/10.2172/963564
https://doi.org/10.2172/963564