Zobrazeno 1 - 10
of 123
pro vyhledávání: '"I. Aguaded"'
Publikováno v:
Red U, Vol 17, Iss 1, Pp 229-244 (2019)
The change in higher education caused of ICT have a clear reflection on the methodologies in the university classroom. The technological opportunities and of the easy access to the Internet and information allows both teachers and students to share s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d2a91302f1f4d658f5f4cc3a31f09a5
Publikováno v:
Sport TK, Vol 6, Iss 1 (2017)
La presente investigación se centra en estudiar la transformación del discurso periodístico a través de un análisis semántico e interpretativo de las unidades hermenéuticas recogidas, atendiendo a un estudio cuanti-cualitativo de los tópicos
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd40dd0551524b78a3d118aff2ad50a0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Communication and Applied Technologies ISBN: 9789811963469
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0ead440717dcaea8c95460222d343f32
https://doi.org/10.1007/978-981-19-6347-6_41
https://doi.org/10.1007/978-981-19-6347-6_41
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.