Zobrazeno 1 - 10
of 742 950
pro vyhledávání: '"I and Read"'
Autor:
Víctor Jorge Conenna
Publikováno v:
Estudios de Teoría Literaria, Vol 13, Iss 32, Pp 216-221 (2024)
Interview with Raquel Taranilla.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/816b06c6ed234707ac7e6f56f1cb4b9b
Autor:
Wat, Elizabeth K. a, Jangraw, David C. b, Finn, Emily S. c, Bandettini, Peter A. d, e, Preston, Jonathan L. f, g, Landi, Nicole f, h, Hoeft, Fumiko f, h, Frost, Stephen J. f, Lau, Airey f, Chen, Gang i, Pugh, Kenneth R. f, h, j, Molfese, Peter J. e, f, ∗
Publikováno v:
In Neuropsychologia 29 January 2024 193
Recent years have witnessed the fast advance of security research for networked dynamical system (NDS). Considering the latest inference attacks that enable stealthy and precise attacks into NDSs with observation-based learning, this article focuses
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2205.03556
Autor:
Watanabe, Micah mwatana5@asu.edu, Arner, Tracy tarner@asu.edu, McNamara, Danielle danielle.mcnamara@asu.edu
Publikováno v:
Reading Teacher. Jan/Feb2024, Vol. 77 Issue 4, p533-540. 8p.
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2020 Mar 01. 63(5), 499-508.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48573000
Autor:
Bela Davis
Spot the Sight Words: I Can Read text is written at guided reading level A. Each spread includes a full-page color photo of kids enjoying reading. Hidden in each photo are the same words from the opposite page. The fun word search game on each spread
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Iantosca, Tony1 (AUTHOR) anthony.iantosca@kbcc.cuny.edu
Publikováno v:
Educational Theory. Oct2023, Vol. 73 Issue 5, p668-691. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pietrzak, Wit
Publikováno v:
New Hibernia Review / Iris Éireannach Nua, 2019 Jul 01. 23(2), 62-76.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48670343