Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"I Ziegert"'
Publikováno v:
Child Development. 72:609-624
Three studies were conducted to replicate and extend Dweck's findings regarding young children's responses to challenging achievement situations. Dweck's dichotomous helplessness classification system (i.e., task choice, task choice reason) was repli
Publikováno v:
Merrill-Palmer Quarterly. 47:336-354
We tested the hypothesis that the early emergence of helplessness has negative implications for later adjustment, particularly risk for depression and negative self-worth. A composite measure of helplessness was derived from kindergartners' (N = 112;
Autor:
I Bayley, F Hoffmann, J Steinbeck, K A Witt, C M L Werner, R W Nyffeler, H A C Jacob, C Gerber, P Randelli, F Randelli, S Odenwald, T Gäbelein, F Mauch, U H Brunner, G J Bauer, D Seybold, C Gekle, G Muhr, T Kälicke, A Ziegert, I Ziegert, U Irlenbusch, A Jäger, R D Linke, M Thomas, H Busse, G von Salis-Soglio, M Busse
Publikováno v:
Spezialgebiete aus der Schulter-und Ellenbogenchirurgie 2 ISBN: 9783798517325
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b22a1b227c0cb87f1abd89d77c9c775b
https://doi.org/10.1007/978-3-7985-1733-2_12
https://doi.org/10.1007/978-3-7985-1733-2_12
Autor:
Dannah I. Ziegert, Janet A. Kistner
Publikováno v:
Journal of clinical child and adolescent psychology : the official journal for the Society of Clinical Child and Adolescent Psychology, American Psychological Association, Division 53. 31(3)
Describes partial support found for the downward extension of Nolen-Hoeksema's response styles theory of depression to preadolescents (N = 201). A self-report measure of response styles was developed. Evidence for the multidimensionality and independ
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.