Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"I Viney"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Applied Physics B. 79:857-862
Infrared stimulated luminescence (ISL) occurred in CaS:Eu,Sm due to formation of luminescent centres Eu2+ and electron trapping centres Sm3+. The electron trapping centres Sm3+ became occupied (forming Sm2+ by trapping excited electrons) in photolumi
Publikováno v:
Applied Physics B. 79:239-243
The photoluminescence emission (PLE) mapping and infrared-stimulated luminescence (ISL) spectra of CaS:Eu,Sm demonstrated that Eu is formed in Eu2+ as a luminescent centre, whereas Sm is formed in Sm3+ as an electron-trapping centre by replacing Ca2+
Publikováno v:
Thin Solid Films. 370:101-105
The preparation of homogenous, large area thin layers of tellurium on thin polyethylene foils is described. The tellurium was formed by room temperature decomposition of electrochemically generated H 2 Te. Pre-treatment of the polyethylene substrates
Publikováno v:
Journal of Applied Bacteriology. 72:315-321
D.E. STEAD, J.E. SELLWOOD, J. WILSON AND I. VINEY, 1992. Fatty acid profiles of 773 strains representing 25 taxa of plant pathogenic and related saprophytic bacteria were compared with two commercially available broad-spectrum libraries and one self-
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A Comparative Study of Instrumental Learning by Preschool Children in Papua New Guinea and Australia
Publikováno v:
International Journal of Psychology. 9:269-279
Instrumental learning of preschool children in Papua New Guinea (PNG) and Australia (AUST) was compared using two tasks (imitative and nonimitative) and two rewards (social and nonsocial). There were no differences between the two groups in the rate
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.