Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"I Spiroski"'
Autor:
H L Rippin, J Hutchinson, D C Greenwood, J Jewell, J J Breda, A Martin, D M Rippin, K Schindler, P Rust, S Fagt, J Matthiessen, E Nurk, K Nelis, M Kukk, H Tapanainen, L Valsta, T Heuer, E Sarkadi-Nagy, M Bakacs, S Tazhibayev, T Sharmanov, I Spiroski, M Beukers, C van Rossum, M Ocke, A K Lindroos, Eva Warensjö Lemming, J E Cade
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 15, Iss 5, p e0232447 (2020)
BACKGROUND:Malnutrition linked to noncommunicable diseases presents major health problems across Europe. The World Health Organisation encourages countries to conduct national dietary surveys to obtain data to inform public health policies designed t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/869f75dd32b94e64b26a8a58d9c48a61
Autor:
B Zafirovska Taleska, A Jovkovski, I Vasilev, H Taravari, D Kitanoski, D Petkoska, I Spiroski, J Kostov, S Kedev
Publikováno v:
European Heart Journal. 43
Aims The purpose of our research comes from the increasing need for an alternative approach when the standard right radial is not accessible, most commonly due to the presence of RAO. The use of this approach is still controversial in the interventio
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
G Ristovska, P van den Hazel, M Weber, S Jansen, S Benz, M White, A Arat, I Spiroski, D Schreckenberg, I van Kamp
Publikováno v:
European Journal of Public Health. 31
Background The overarching aim of the Horizon 2020 Equal-Life project is to develop evidence-based guidance for policy-and decision-makers concerning child environment and long-term effects on mental health and cognitive development. Stakeholders at
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.