Zobrazeno 1 - 10
of 1 729
pro vyhledávání: '"I Shmulevich"'
Autor:
Tseng, George C.
Publikováno v:
Biometrics, 2008 Dec 01. 64(4), 1308-1309.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25502228
Autor:
Panos M. Pardalos, Stanislav Busygin
Publikováno v:
Annals of Biomedical Engineering. 33:866-866
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Lecture Notes in Civil Engineering ISBN: 9789811504495
Currently, JSC NIIAS is developing the train control system “Anaconda” for the Northern Latitudinal Route where the railway tracks and infrastructure are located in the permafrost conditions with low population density. Therefore, the equipment o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b59ea8a16d0e65da2e01834fa3629719
https://doi.org/10.1007/978-981-15-0450-1_22
https://doi.org/10.1007/978-981-15-0450-1_22
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Procedia Engineering. 189:360-364
The article presents the results of investigation of intermediate rail faste nings influence on vibrodynamic impact transferred to roadbed soils. Comparative analysis of oscillations in different types of fastenings revealed varying efficiency level
Autor:
M. I. Shmulevich, A. E. Starikov
Publikováno v:
World of Transport and Transportation. 14:46-55
For the English abstract and full text of the article please see the attached PDF-File (English version follows Russian version).ABSTRACT The duration of sorting of the train on the turnout track is determined by the known formula Tsort = A•g + B