Zobrazeno 1 - 10
of 265
pro vyhledávání: '"I Kneebone"'
Publikováno v:
Discover Psychology, Vol 4, Iss 1, Pp 1-19 (2024)
Abstract Background People with aphasia commonly experience depression and anxiety. The individual therapy program, Aphasia PRevention Intervention and Support in Mental health (Aphasia PRISM) offers low intensity psychotherapeutic interventions usin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb65d9e44ad648bb8917f1a7d0026529
Publikováno v:
Aphasiology. :1-22
Background: Clinical guidelines recommend screening for post-stroke depression, which is particularly important for people with post-stroke aphasia, due to increased risk of depression and suicidality. The Theory of Planned Behaviour (TPB) suggests t
Publikováno v:
F1000Research, Vol 9 (2020)
Background: Depression is common in multiple sclerosis (MS); however, its assessment is complicated by biological processes. In this context it is important to consider the performance of depression screening measures including that their factor stru
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f41dba6292d4e9281bfcc5881837ced
Publikováno v:
Behavioural Neurology, Vol 2020 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f9fd972314d4829b6e73e9b5bce44fd
Autor:
Robyn Maddern, Ian I Kneebone
Publikováno v:
Journal of Patient Experience, Vol 6 (2019)
Background: Breaking bad news to patients may be required in service provision to stroke survivors. While challenging, it may be critical to the retention of optimism and participation in rehabilitation. Objectives: To explore the experience of strok
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa32eefc380d4cbb8b7b4a3195ed8f2d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PeerJ, Vol 6, p e6051 (2018)
The process model of emotion regulation (ER) is based on stages in the emotion generative process at which regulation may occur. This meta-analysis examines age-related differences in the subjective, behavioral, and physiological outcomes of instruct
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da8b28da494a43b69cd8009c545d0bd7