Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"I Jiménez Lagares"'
Publikováno v:
INFAD, Vol 2, Iss 1, Pp 51-60 (2019)
In this work we analyzed the relationships and interaction groups of 774 children in 1st grade elementary school, an age rarely present in social network studies, with a focus in gender differences. Maccoby (1998) referred to boys and girls as “two
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/761a8f0182604b63af9b40ac23cbc400
Publikováno v:
INFAD, Vol 2, Iss 1, Pp 133-140 (2019)
Being aware of the attraction and rejection that one arouses in classmates is essential to be able to adjust one’s behavior during peer interactions. The objective of this study is to know the errors of underestimation and overestimation that child
Publikováno v:
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Comunicació presentada al Simposi “Niñas, desagrados, enemistades, poder y grupos al inicio de la escolaridad”, coordinat per F. J. García Bacete, durant el XXVI Congreso Internacional de Psicología INFAD (INFAD XXVI), celebrat a Salamanca (E
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::dd13e9e7562f20d2ec79ab0e360fd662
Publikováno v:
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
instname
Universitat Jaume I
idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
instname
Comunicació presentada al Simposi “Niñas, desagrados, enemistades, poder y grupos al inicio de la escolaridad”, coordinat per F. J. García Bacete, durant el XXVI Congreso Internacional de Psicología INFAD (INFAD XXVI), celebrat a Salamanca (E
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Muñoz Tinoco V; Facultad de Ciencias de la Educación, Universidad de Sevilla, Sevilla, Spain. tinoco@us.es, Moreno Rodríguez Mdel C, Jiménez Lagares I
Publikováno v:
Psicothema [Psicothema] 2008 Nov; Vol. 20 (4), pp. 665-71.