Zobrazeno 1 - 10
of 344
pro vyhledávání: '"I Hilger"'
Autor:
Nina Unger, Stefan Heim, Dominique I. Hilger, Sebastian Bludau, Peter Pieperhoff, Sven Cichon, Katrin Amunts, Thomas W. Mühleisen
Publikováno v:
Frontiers in Neuroscience, Vol 15 (2021)
Impaired phonological processing is a leading symptom of multifactorial language and learning disorders suggesting a common biological basis. Here we evaluated studies of dyslexia, dyscalculia, specific language impairment (SLI), and the logopenic va
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/45974c8127704ccaad08d8ce5e891135
Autor:
Samuel Levant, Allison I. Hilger, Charles R. Larson, Jason H. Kim, Alexandra Schenck, Rosemary A. Lester-Smith
Publikováno v:
Journal of Voice. 37:37-47
Summary Objective Dysphonia is a reduction in vocal quality that impacts communication and is often an early sign of a voice disorder. There is little information regarding the effects of auditory feedback control of loudness and pitch on voice quali
Publikováno v:
Journal of Voice.
Auditory feedback control of fundamental frequency (f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Speech, Language, and Hearing Research. 63:2185-2201
Purpose In this study, we investigated how the direction and timing of a perturbation in voice pitch auditory feedback during phrasal production modulated the magnitude and latency of the pitch-shift reflex as well as the scaling of acoustic producti
Autor:
Allison I. Hilger, Rosemary A. Lester-Smith, Charles R. Larson, Chun Liang Chan, Jason H. Kim
Publikováno v:
J Voice
PURPOSE: The purpose of this study was to investigate how classically-trained singers use their auditory feedback to control fundamental frequency (f(o)) during production of vocal vibrato. Two main questions were addressed: (a) Do singers produce re
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Allison I. Hilger
Publikováno v:
The Journal of the Acoustical Society of America. 149:A147-A147
Categorical perception can be a complicated topic for undergraduate students to grasp. In this presentation, I will share how I use experiential learning to help students understand categorical perception by allowing them to 'participate' in the orig