Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"I Defourny"'
Autor:
Rebecca F. Grais, Susan Shepherd, M Schaefer, Thomas Roederer, Augusto E. Llosa, M Magassa, M Traore, C Okonta, I Defourny, MO Lacharite
BackgroundWe present results from an intervention case study, the Soins Preventifs de l’Enfant (SPE) project, in Konséguéla health area, Mali. The intervention involved a network of community health workers providing a comprehensive preventive/th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b5ae512c5f100137775a4f2257487847
https://doi.org/10.1101/2021.01.25.21250446
https://doi.org/10.1101/2021.01.25.21250446
Publikováno v:
Tropical medicineinternational health : TMIH. 14(10)
To describe the implementation of the WHO(2006) growth standards in a therapeutic feeding programme.Using programme monitoring data from 21,769 children 6-59 months admitted to the Médecins Sans Frontières therapeutic feeding programme during 2007,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.