Zobrazeno 1 - 10
of 1 240
pro vyhledávání: '"I Ceylan"'
Autor:
Maindron, Maurice
Publikováno v:
Revue des Deux Mondes (1829-1971), 1906 May . 33(2), 356-391.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44803700
Autor:
Celal Bulgay, Ladislav Cepicka, Metin Dalip, Selin Yıldırım, Halil İ. Ceylan, Özlem Ö. Yılmaz, Korkut Ulucan, Georgian Badicu, Mesut Cerit
Publikováno v:
BMC Sports Science, Medicine and Rehabilitation, Vol 15, Iss 1, Pp 1-15 (2023)
Abstract Background Current research on athletic performance focuses on genetic variants that contribute significantly to individuals’ performance. ACTN3 rs1815739 and PPARA-α rs4253778 gene polymorphisms are variants frequently associated with at
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33e1f564ad634dfe8dfd897e65fa7e14
Autor:
R. Morgans, R. Oliveira, D. Rhodes, P. Orme, H. I. Ceylan, F. T. González-Fernández, A. Linán-González, A. Moreira
Publikováno v:
Frontiers in Physiology, Vol 15 (2024)
Introduction: The aims of this study were to: a) investigate salivary immunoglobulin A (s-IgA) and cortisol (s-Cort) responses to nine competitive fixtures in starting and non- starting soccer players; and b) compare s-IgA and s-Cort responses of sta
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7be5fa14d8e34a5a82603454ce124678
Autor:
Buhot, M. Jean
Publikováno v:
Revue des arts asiatiques, 1927 Mar 01. 4(1), 54-54.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43471592
Autor:
Buhot, M. Jean
Publikováno v:
Revue des arts asiatiques, 1928 Jan 01. 5(2), 116-116.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43474672
Autor:
Halil İ. Ceylan, Ahmet R. Günay
Publikováno v:
Pedagogy of Physical Culture and Sports, Vol 24, Iss 5, Pp 227-239 (2020)
Purpose: The aim of this study was to compare the coinciding anticipation timing (CAT), reaction time and dynamic balance performances of American football players according to their playing positions. Material: Thirty-five American football playe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/68b0d07e83cf4451b8cf46d7763b6a1c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.